lauantai 16. maaliskuuta 2013

Uusi Bloggaaja

Heippa !

Bloggaainen on minulle aivan uusi mailma, joten olkeehan armollisia! Aloitetaan vaikka lyhyehköllä esittäytymisellä :)
Olen 20 vuotias nokialais nainen. Tällähetkellä valitettavasti työttömänä, mutta tekemistä minulla piisaa senkin edestä. Täälä ajattelin kirjoitella päivistäni.
Minulla on suhteellisen paljon eläimiä. Elämäni on nuoresta asti pyörinyt aina eläinten ympärillä.
Omistan 3 aivan ihanaa, rakasta koiraa jotka ovat minun pieniä lapsukaisia! Pian 8 vuotias kiinanharjakoira Pluto, sen poika harjis mix Hessu 2 v sekä perunkarvatonkoira Össi 8kk.  Hiiriä olen omistanut 11 vuotta ja siitä kasvattant suurimman osan ajasta, eli luonnollisesti niitäkin löytyy! Hiirten lisäksi olen omistanut jos jonkinlaisia jyrsijöitä, mutta tällä hetkellä niiden lisäksi on vain afrikan unikeko kolmikko sekä pari afrikkalaista kääpiöhiirtä.  Luotani löytyy erilaisia liskoja parikymmentä, sammakoira toistakymentä sekä toistakymmentä käärmettä!   Näiden kanssa vietän siis aikaani hyyyvin paljon.

Uusin harrastukseni on ompeleminen. Olen koulutuksessani (sisustus artesaani) saanut paljon ohjausta ompelun suhteen joten ompeleminen ei tuntunut enään niin inhoittavalta ajatkselta kuin aikoinaan.
Nyt onkin sitten ompelukone surrannut päivittäin! Tekeliehini voi käydä tutustumassa facebook aiheisella sivustollani täällä : https://www.facebook.com/pages/Natina-ompelee/572836362744713
Omille ompelemisen lisäksi teen myös tilauksesta. Koska sekään ei riitä, teen myös lahjoituksena Casa Perron koirille vaatteita, omista vanhoista fleeceistä sekä lahjoitus fleeceistä! Ensinmäisen paketin olisi tarkoitus lähteä matkaan kuun vaihteessa! Kiitos suuri minua auttaneille ihmisille! Ilman heitä en olisi saanut näin montaa vaatetta tehtyä !



Pidän suuresti myös kokkailusta ja leipomisesta. Leipomukset on nyt jäävä vähemmälle sillä tänä vuonna koitan keskittyä jollain tasolla terveyteeni. Eli laihdutan, olenhan ylipainoinen.  Vuosi on lähtenyt hyvin käyntiin sillä 10 kiloa on karissut vauhdilla pois!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti