torstai 11. huhtikuuta 2013

Ompelukone surruttaa

Mä olen silmät ristissä istunut lähes kokopäivän ompelukoneen äärellä. Sain päähänpiston tehdä kaikille pojille uudet haalarit!  Pluton punaen tähtihaalari ei oo enään niin keväinen ja muutenkin sille on tullut tehtyä vähemmän haalareita, eikä sillä oikeen oo kevyttä vaihto haalaria.  Toisaalta sille sopii hyvin harva väri..  Mulla enemmäkseen on nuita kirkkaita värejä. Sitten honasinkin että leikkasin tossa pari kuukautta sitten valmiiksi sen toista haalaria varten viimeset violetin fleecen palaset.. Samalla sitten syttyi Salama idea... Eli kunnon salamaa piirtelemään ja leikkomaan.. Eihän se mikään täydellinen ole, mutta on se nyt jonkinmoinen !

Tämmönen siitä tuli, toinen vilkuilee  sivusilmällä joo saa liikkua !


Inspiraatio jyllää ja salamoitakin oli leikelty niin Hessulle oli pakko tehdä haalari, painin värien kanssa mutta turkoosi nyt vaan sopii sille niin älyttömän hyvin !




No eihän nyt kolmatta voi jättää ilman ! Kahdella muullakin oli jo.  Jälleen aloin pähkäillä minkä ihmeen kankaan mä valitsen sille. Oranssi sopii sille hyvin,... Enkä turkoosia viitti tehdä kun Hessulla  on turkoosi. Sitten muistin että minulla on pieni pätkä omenan vihreää fleeceä joka saattaisi riittää haalariin. Eikä kellään ole vielä vihreästä haalaria! Joten siitä sitten siis. Hieman joutui salamoiden kanssa vääntämään, kun piti niistä tehdä niin paljon isommat.. 

Tämmönen siitä nyt sitten tuli : 


No pakkohan se sitten oli lähteä poppoon kanssa tuli terissä haalareissa lenkille !  Arvatkaa lopputulos kun ulkona on kurasta... 

Illalla tein vielä kaverin ranskanbullalle pistolukko pannan 

Samalla sitten huomasin kun kävin maanantaina kangaskaupassa niin ei ostamani pistolukot ollut tullut mukaan! Prkl.. Että ottaa aivoon. Kauppa on vanhanaikanen, ja vanha on omistajakin. Kuitissa ei edes näy erittelyä siitä että mitä olen ostanut... JES tosi hienoa, en tiedä olenko maksanut nyt sit pistolukoista joita ei kauppias pakannutkaan mukaan !  Hän siis pakkaa ostokset asiakkaille.. No täytyy käydä huomenna kysymässä mikä on homman nimi. Toivottavasti ei kuse mua linssiin ! 
Huomenna olis tarkotus mennä kokeilemaan agilityäkin Össin kanssa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti